2

تصادف مرگبار در محور قلاجه ایلام با سه کشته و ۲ زخمی

  • کد خبر : 1229
  • 16 مهر 1398 - 7:59
تصادف مرگبار در محور قلاجه ایلام با سه کشته و ۲ زخمی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت:در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.   وی افزود: با حضور کارشناسان […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت:در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد ، یک دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در وسیله نقلیه راننده آن، از جاده خارج و موجبات کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر را فراهم کرده است.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : مصدومان این حادثه بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی توسط یگان های امدادی به مراکز درمانی و متوفیان نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند.

 

سرهنگ همتی زاده با بیان این که این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است گفت: زائران برای تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن، حتماً بایستی با سرعت مطمئنه و استراحت کافی حرکت کرده و از انجام حرکات حادثه‌ساز در طول مسیر خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.