3

اجرای محدودیت های ترآفیکی جدیددرمهران /حرکت خودروهای شخصی از پل زائر به پایانه مرزی ممنوع شد

  • کد خبر : 1178
  • 13 مهر 1398 - 16:29
اجرای محدودیت های ترآفیکی جدیددرمهران /حرکت خودروهای شخصی  از پل زائر به پایانه مرزی ممنوع شد

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام مستقر درپایانه مرزی مهران اظهارداشت; به منظورمدیریت بهترترافیک در شهرمهران از تردد وسایل نقلیه شخصی زوارازپل زائربه سمت پایانه مرزی جلوگیری می شود.   وی درخصوص آخرین وضعیت ترآفیک درمهران افزود:ترافیک هم اکنون در شهر مهران روان و عادی […]

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام مستقر درپایانه مرزی مهران اظهارداشت; به منظورمدیریت بهترترافیک در شهرمهران از تردد وسایل نقلیه شخصی زوارازپل زائربه سمت پایانه مرزی جلوگیری می شود.

 

وی درخصوص آخرین وضعیت ترآفیک درمهران افزود:ترافیک هم اکنون در شهر مهران روان و عادی و مشاهدات میدانی حاکی از افزایش لحظه به لحظه ورود زائرین به مرز مهران می باشد.

 

سرهنگ کهزادی در ادامه به اعمال محدودیت های ترافیکی در سایر معابر شهر مهران اشاره و خاطرنشان کرد:باهدف تسهیل در عبور و مرور و روانسازی ترافیک در کلیه خیابان ها و کوچه های منتهی به پل زائر با نصب موانع فیزیکی محدودیت های دائمی اجرامی شود.

 

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان درپایان اضافه کرد:درهمین راستا ورود انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر مهران ممنوع و این قبیل وسایل نقلیه بایستی از کمربندی ها استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.