2

حریق در مراتع منطقه چوارهمچنان ادامه دارد/ درخواست کمک مردمی امام‌جمعه برای مهار آتش‌سوزی

  • کد خبر : 252
  • 30 تیر 1398 - 20:16
حریق در مراتع منطقه چوارهمچنان ادامه دارد/ درخواست کمک مردمی امام‌جمعه برای مهار آتش‌سوزی

به گزارش حوادث ایلام; در پی گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع روستای بولی دفتر امام جمعه بخش چوار از ساکنان این بخش و روستاهای اطراف محل آتش سوزی خواست، برای مهار آتش با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.   برای مهار آتش سوزی جنگل ها ومراتع بخش چوار تعدادی نیروهای منابع طبیعی […]

به گزارش حوادث ایلام; در پی گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع روستای بولی دفتر امام جمعه بخش چوار از ساکنان این بخش و روستاهای اطراف محل آتش سوزی خواست، برای مهار آتش با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.

 

برای مهار آتش سوزی جنگل ها ومراتع بخش چوار تعدادی نیروهای منابع طبیعی و مردم در تلاش هستند اما نیاز به کمک های بیشتری است.

 

آتش سوزی ها جنگلهای منطقه بولی هنوز ادامه دارد اما نیروهای مردمی و نیروهای برخی ادارات در حال تلاش برای خاموش و مهار کردن آتش سوزی هستند.

 

بنابراین برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی ها باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از نابودی این منابع ملی و سرمایه آیندگان استان و حتی کشور جلوگیری کنیم.

 

گرچه نیروهای منابع طبیعی و سایر نیروهای امدادی در نخستین ساعات آتش سوزی در منطقه حضور دارند و در حال خاموش کردن آتش هستند ولی کمک های مردمی می تواند در پایان بخشیدن به این آتش سوزی که دامنه آن وسیع هم هست سرعت ببخشد.

 

با توجه به اینکه بیشتر آتش‌سوزی‌ها در مناطق صعب‌العبور به‌وقوع می‌پیوندد و اداره منابع طبیعی نیرو به میزان کافی ندارد لذا باید از نیروهای مردمی و سایر دستگاه‌ها در زمان حوادث کمک کنند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.