3

توصیه های رئیس پلیس راه استان ایلام برای سفرهای تابستانی

  • کد خبر : 137
  • 16 تیر 1398 - 14:32
توصیه های رئیس پلیس راه استان ایلام برای سفرهای تابستانی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: رانندگان برای سفری ایمن و بی حادثه هنگام تردد در محورهای مواصلاتی موارد زیر را رعایت کنند.   رانندگان محترم قبل از شروع مسافرت با شماره تلفن ۱۴۱ سامانه اطلاع رسانی راههای کشور به منظور اطلاع دقیق از […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: رانندگان برای سفری ایمن و بی حادثه هنگام تردد در محورهای مواصلاتی موارد زیر را رعایت کنند.

 

رانندگان محترم قبل از شروع مسافرت با شماره تلفن ۱۴۱ سامانه اطلاع رسانی راههای کشور به منظور اطلاع دقیق از وضعیت جاده ها تماس حاصل نمایند.

 

رانندگان و مسافرین محترم در صورت وقوع تصادفات جاده ای در طول مسافرت ها سریعا با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۵ جهت امدادرسانی سریع مصدومان تماس برقرار نمایند.

 

رانندگان محترم قبل از شروع مسافرت از سالم بودن چراغ ها،ترمز،باد و وضعیت لاستیک ها،میزان روغن موتور و آب رادیاتور اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به حرکت نمایند.

 

تمامی رانندگان و مسافرین محترم در طول سفرها حتماً از کمربند ایمنی استفاده نمایند.

 

رانندگان محترم در طول سفرها با توقف در توقف گاههای مناسب و استراحت کافی از وقوع تصادفات و واژگونی ها جلوگیری نمایند.

 

با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات فصل تابستان سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه می باشد،رانندگان محترم در طول مسافرت ها با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی نمایند.

 

رانندگان محترم وسایل نقلیه با توجه کافی به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح جاده ها بخصوص در شب ها به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی نمایند.

 

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت:خوشبختانه با پیگیری های سازمان علوم پزشکی استان ایلام  سیستم تروما در استان ایجاد شده ،که این سیستم از محل حادثه تا انتهای مراحل بازتوانی بیمار برنامه دارد و به عبارت دیگر،اگر فردی در یک جاده تصادف کرده باشد،سیستم تروما برای انتقال صحیح بیمار از محل حادثه به مراکز تروما،درمان و مدیریت صحیح تروما و توانبخشی و بازگشت فرد به جامعه دارای برنامه مشخص است که این موضوع تاثیر مثبتی بر کاهش متوفیان و مصدومان ناشی از تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.