2
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

برملا شدن راز قتل مرد ۳۳ ساله در ایوان

  • کد خبر : 25766
  • 07 خرداد 1403 - 9:05
برملا شدن راز قتل مرد ۳۳ ساله در ایوان
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایوان قاتلان مرد ۳۳ ساله که اواخر سال گذشته در شهرستان ایوان به قتل رسیده بود، دستگیر شدند.

به گزارش حادثه ایلام;سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک مردی ۳۳ ساله در اواخر سال گذشته در یکی از روستا‌های شهرستان ایوان بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد مرد جوانی به دلیل نامعلومی مسموم شده و پس از انتقال به بیمارستان ایوان به علت شدت مسمومیت فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایوان با هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند با تحقیقات لازم و اقدامات خاص پلیسی ۲ نفر که باعث مسمومیت و فوت جوان ۳۳ ساله شده بودند بعد از مدتی شناسایی و دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه برابر اعلام پزشکی قانونی علت مرگ مقتول نوشیدن آب میوه مسموم بوده است، تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و اختلافات شخصی با مقتول را عامل این قتل عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/سعدحمیدی کیا
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.