آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله ای عمومی شماره آگهی : ۱/۱۴۰۳
اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام درنظر دارد بر اساس آگهی شماره ۱/۱۴۰۳ نسبت به خرید تجهیزات کلاسی واداری- سرمایشی –رایانه ایکه در اسناد پیوست موجود است. طبق مشخصات از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید لذا از شرکتهایی که تمایل دارند در مناقصه شرکت نمایند دعوت بعمل می آید تا جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
جدول عناوین اقلام مناقصات
ردیف | عنوان
| مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال) | توضیحات |
۱ | تجهیزات کلاسی | ۲٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ | مطابق مشخصات پیوستی |
۲ | تجهیزات رایانه ای | ۲٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ | مطابق مشخصات پیوستی |
۳ | تجهیزات سرمایشی | ۱٫۷۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ | مطابق مشخصات پیوستی |
۱-نشانی دریافت و تحویل اسناد مناقصه :
این مناقصه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود و تنها ضمانتنامه به صورت فیزیکی تحویل این اداره کل با نشانی ذیل می گردد. یعنی توکن پیمانکاران حکم امضاء زنده داشته وهرآنچه مناقصه گران در سامانه آپلود وبرای این اداره کل ارسال می کنند پس از تعیین برنده می بایست توسط وی و همراه قرارداد ، در محل مهر وامضاء گردد (تنها برنده مناقصه امضاء می کند).
ایلام – بلوار شهید بهشتی – اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام (تلفن ۰۸۴۳۲۲۲۲۲۱۱)
۲- تاریخ و مهلت دریافت و باز گشایی اسناد مناقصه :
مهلت دریافت اسناد مناقصه به مدت۵ روز از انتشار آگهی از روز شنبه مورخ ۱/۰۲/۱۴۰۳ لغایت پایان وقت اداری پنج شنبه مورخ ۰۶/۲/۱۴۰۳ می باشد.
مهلت تحویل اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۳ می باشد .
زمان بازگشایی پاکات اسناد مناقصه ساعت ۱۰ صبح روز دو شنبه مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۳ می باشد .
۳- پرداخت هزینه خرید تجهیزات و توضیحات لازم:
پرداخت هزینه خرید تجهیزات بعد از تحویل کامل به این اداره کل و تایید کارشناسان مربوطه پرداخت می گردد.
تمامی تجهیزات میبایست ساخت ایران و دارای برچسب QRوگارانتی معتبر باشد.
این فراخوان مناقصه در سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.irدرج گردیده است و هزینه درج مناقصه هم در روزنامه و هم در سامانه ستاد بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.