1
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام خبر داد

سامانه بارشی همراه با برف در راه ایلام

  • کد خبر : 25553
  • 10 بهمن 1402 - 13:04
سامانه بارشی همراه با برف در راه ایلام
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی همراه با برف و باران از روز پنجشنبه آسمان استان را در بر می‌گیرد.

به گزارش حادثه ایلام;مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام اظهار کرد: جو استان برای امروز و فردا پایدار همراه با ابرناکی است، اما از اواخر وقت فردا یک سیستم ضعیف همراه با بارش پراکنده باران در نواحی شمالی و شرقی استان هوا را ناپایدار می‌کند.

وی افزود: اما یک سامانه بارشی با هسته سرد از اواسط روز پنجشنبه تا اوایل شنبه هفته آینده آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

میهن پرست ادامه داد: فعالیت این سیستم برای نواحی گرمسیر همراه با باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش باران و برف است.

وی در مورد دمای هوا نیز توضیح داد: در حال حاضر پنج شهرستان استان دارای دمای زیر صفر هستند و البته طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا نسبت به روز‌های اخیر سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، اما این افزایش دما محسوس نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام یادآور شد: از روز پنجشنبه به تدریج دمای هوای استان باتوجه به فعالیت یک سامانه با هسته سرد افت کرده و به زیر صفر می‌رود.

انتهای پیام/حدیث همتی

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.