1
امام جمعه ایلام:

تشکیل مجلس قوی، ریل گذاری در کشور برای رفع مشکلات است

  • کد خبر : 25474
  • 06 بهمن 1402 - 22:50
تشکیل مجلس قوی، ریل گذاری در کشور برای رفع مشکلات است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه تشکیل یک مجلس قوی نقش مهمی در راستای ریل گذاری برای رفع گرانی، تورم و بیکاری در جامعه است، گفت: متناظر با نقش آفرینی مردم مسئولان نیز با روحیه انقلابی، کار جهادی انجام دهند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه انتخابات فصل تعیین کننده‌ای در تاریخ هر کشوری است، با اشاره به ضرورت تشکیل یک مجلس قوی، اظهار کرد: برای حل مشکلات تورم، بیکاری و گرانی این مجلس است که می‌تواند ریل گذاری کند که هر دولتی که باشد در این ریل گذاری حرکت کرده و مشکل مردم را برطرف کند.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: امروز لازم است که مردم پای کار بیایند، نماینده‌ای را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و از ظرفیت‌های نامحدودی که خداوند در این کشور برای ما قرار داده است برای توسعه و ترقی کشور استفاده کند.

وی افزود: متناظر با نقش آفرینی مردم مسلمان ایران، مجاهدت و ایستادگی آنان، مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند که پا به پای مردم پیش بیایند، نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته‌ای از پست، مقام و ریاست به دست آورد، دنبال خدمت به مردم باشد در انجام کار‌های مدیریتی و مسئولیتی، با روحیه جهادی و انقلابی، کار جهادی انجام داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران اسلامی، مردانه ایستاد و مجاهدت، شهادت و ایثار این مردم هنوز هم ادامه دارد و ما امروز آثار گرانمایه انقلاب اسلامی را در کشور و در سطح جهان می بینیم.

انتهای پیام/حدیث همتی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.