1

مدیران در‌صدد رفع دغدغه ارباب رجوع باشند

  • کد خبر : 25304
  • 24 دی 1402 - 14:27
مدیران در‌صدد رفع دغدغه ارباب رجوع باشند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ارتباط مدیران با ارباب رجوع باید یک ارتباط اخلاقی و مدیران باید در‌صدد رفع دغدغه ارباب رجوع باشند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، با گرامیداشت آغاز ماه رجب، با اشاره به اینکه ارتباط مدیران با ارباب رجوع باید محترمانه بوده و از روی برتری‌جویی نباشد، اظهار داشت: مدیران جامعه اسلامی باید با تکریم و احترام، درصدد رفع دغدغه‌های ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی اضافه کرد: دانش کافی یکی از مهم‌ترین شروط مدیریت است و علاوه بر سایر شرایط اخلاقی و دینی، داشتن دانش و آگاهی کامل برای تصدی هر پُست اداری ضرورت دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: الگوی مدیران در جامعه اسلامی باید امام علی (ع) باشد چراکه این امام علی (ع) به طور مستمر به مالک اشتر توصیه و تأکید کرده که با مردم با بهترین اخلاق اسلامی رفتار کند.

وی بیان داشت: رفتار مدیران در دین مردم تاثیرگذار است و مدیران باید با الگو‌گیری از رفتار امام علی (ع) با مردم برخورد کنند و همواره خدمتگذار مردم باشند.

امام جمعه ایلام همچنین عنوان کرد: باید به‌دنبال تقویت روح و ایمان خود باشیم و بهترین زمان برای تقویت روح و ایمان و ارتباط به خداوند‌متعال ماه رجب است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با اشاره به روز‌های اعتکاف در ماه رجب، افزود: در روز‌های اعتکاف نیز در این ماه به بهترین نحو می‌توانیم ارتباط خود را با خداوند متعال تقویت کنیم.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.