2

کل کشور تا اواسط هفته بارانی است

  • کد خبر : 25279
  • 23 دی 1402 - 14:41
کل کشور تا اواسط هفته بارانی است
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی در کشور تا روز دوشنبه فعال است و بسیاری از نقاط شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

به گزارش حادثه ایلام;صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت:  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز بارش باران و برف همراه با وزش باد شدید در غرب و شمال غرب دامنه های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران و رگبار باران در گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت بارش برف و باران در گیلان و بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه شدت خواهد داشت.

به گفته وی، بکشنبه علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان و بخش‌هایی از شمال شرق نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد و از بعد از ظهر به‌تدریج این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود.

او می‌گوید: دوشنبه در شمال غرب دامنه های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود. سه شنبه در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می شود.

او گفت: روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.