2

انجام ۴۷ هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ایلام

  • کد خبر : 25270
  • 22 دی 1402 - 12:54
انجام ۴۷ هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ایلام
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۴۷ هزار و ۹۷۹ مورد بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام شده است.

به گزارش حادثه ایلام;محمدحسین ابراهیم‌پور رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام اظهار کرد: کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان ایلام در انجام وظایف قانونی خود در ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۷ هزار و ۹۷۹ مورد بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام داده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۵ اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان و بازدید روزانه از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی در استان، گفت: از تعداد بازدید‌های انجام شده طی سال جاری یک هزار و ۳۱۲ موارد غیر بهداشتی گزارش شده که منجر به ۲۵۸ مورد ارجاع به مراجع قضایی و هفت مورد پلمب شده است.
ابراهیم پور اضافه کرد: طی این مدت و در بازدید‌های انجام شده ۵۲ هزار و ۱۷۶ کیلوگرم فرآورده خام دامی توسط کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان ضبط و با اخذ دستور قضایی معدوم شده است.
وی گفت: همچنین کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان طی سال جاری بر کشتار و ذبح یک هزار و ۶۸۳ راس گاو و گوساله و ۱۱ هزار و ۷۶۳ راس گوسفند و سه هزار و ۵۱۳ راس بز نظارت بهداشتی داشته‌اند.
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام عنوان کرد: همچنین کارشناسان حوزه نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بر کشتار بیش از سه میلیون و ۴۵۷ هزار قطعه طیور نظارت بهداشتی داشته‌اند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.