6
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

روشنایی ۳۸ کیلومتر راه و تونل در جاده‌های ایلام تامین شد

  • کد خبر : 25181
  • 18 دی 1402 - 14:36
روشنایی ۳۸ کیلومتر راه و تونل در جاده‌های ایلام تامین شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات روشنایی ۳۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی و تونل‌های استان در سال جاری انجام شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اولویت ارتقای ایمنی جاده‌ها اظهار داشت: ایجاد روشنایی در نقاط پرتصادف، نقاط مه‌گیر، تقاطع‌ها و نقاط اصلی از اولویت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در طول سال جاری افزود: نصب ۱۶ کیلومتر نیوجرسی، ایمن سازی ۱۱۲ عدد سر گاردریل پل‌ها و نصب ۲ هزار و ۱۲۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در مسیر‌های مواصلاتی از جمله اقدامات انجام شده در بخش ایمنی راه‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: عملیات اجرایی سه هزار و ۴۰۰ متر مربع خط کشی جاده، نصب ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۹ برج نوری، نصب ۷۵ هزار و ۴۴۷ تابلو و علایم ایمنی از دیگر اقدمات این اداره کل در حوزه ایمنی راه‌های استان در سال جاری بوده است.

چشمه خاور ادامه داد: در سال جاری تعداد ۱۱ دستگاه ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب شده و مجموع دوربین‌ها به ۳۶ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته استان ایلام دارای ۶ نقطه پرتصادف بود و امسال با توجه به تصویب کمیسیون ایمنی راه ها، ۱۶ نقطه پرخطر دیگر به این نقاط اضافه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد ۶ نقطه پرتصادف از نقاط اصلی توسط شرکت ساخت و توسعه راه و شهرسازی در دست اقدام است، ادامه داد: همچنین تعداد هفت نقطه توسط اداره کل راهداری استان در دست اقدام است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.