1

آبرسانی به ۴۰ روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان ایلام

  • کد خبر : 25164
  • 17 دی 1402 - 15:21
آبرسانی به ۴۰ روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر در استان از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش حادثه ایلام;پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، با تامین لوله پلی اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متر پلی اتیلن توسط خیر آبرسان کشور در حال اجرا است.

وی افزود: خرید لوله‌های پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متری به متراژ ۶۲.۹ کیلومتر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء شده است که عملیات اجرایی آن‌ها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستا‌های مصوب شده در حال انجام و بعضا در تعدادی از روستا‌ها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های مهران، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجام شده که امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

ناصری تاکید کرد: این پروژه‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام مطرح کرد: با اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیرین آبرسان جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.