9
رییس هئیت بازرسی انتخابات استان ایلام:

۷۵۹ بازرس وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات در ایلام را برعهده دارند

  • کد خبر : 25113
  • 14 دی 1402 - 21:24
۷۵۹ بازرس وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات در ایلام را برعهده دارند
هژبری با بیان اینکه ۷۵۹ بازرس وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات در ایلام را برعهده دارند، گفت: رسالت هیئت های بازرسی انتخابات بر ۲ محور قانونمداری و اصل بی طرفی است.

به گزارش حادثه ایلام;سعید هژبری رییس هئیت بازرسی انتخابات استان ایلام در جلسه هم اندیشی هئیت بازرسی و ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: حمله تروریستی ۱۳ دی ماه در شهر کرمان نشان دهنده استیصال دشمن است، این جنایت نشان می دهد که دشمنان و نظام استکبار از نام و یاد حاج قاسم احساس وحشت می کند.
وی در ادامه با بیان اینکه هر رای که به صندوق واریز می شود رای به جمهوری اسلامی است، افزود: مهم ترین وظیفه ما برگزاری انتخابات باشکوه است.
رییس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه رسالت هیئت های بازرسی بر ۲ محور قانونمداری و بی طرفی است، افزود: صندوق رای امانت است و وظیفه‌ اصلی ما صیانت از آن است.
هژبری با تاکید بر اینکه هئیت های بازرسی باید صیانت از آرای مردم را تضمین کنند، یادآور شد: بازرسان انتخابات باید با مطالعه‌ قانون اشرافیت کامل بر انتخابات را داشته باشند و در حین برگزاری انتخابات باید فرایند ها را رصد و گزارش دهند.
وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه بازرسان نظارت بر حسن اجرای انتخابات است، گفت: هیئت های بازرسی انتخابات در سطح شهرستان ها و مرکز استان از بین افراد متعهد و انقلابی انتخاب شده و بر این اساس ۷۵۹ نفر به عنوان بازرس و سربازرس مسولیت نظارت بر حسن اجرای انتخابات را در استان برعهده دارند.
رییس هیئت نظارت انتخابات استان ایلام گفت: برای اولین بار اعضای هیئت های بازرسی به وسیله مراجع نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شده اند و این امر نشان دهند جایگاه و اهمیت هیئت های بازرسی است.
هژبری با تاکید بر اینکه مسولیت پذیری، امین بودن، صحت عمل و شجاعت از جمله شاخص ها و ویژگی های بازرسان است، تصریح کرد: چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مد نظر مقام معظم رهبری باید در انتخابات مورد توجه و تحقق قرار گیرد.
وی با بیان اینکه راهبرد اساسی ما در این دوره از انتخابات امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت:؛ دشمن تلاش می کند مردم را مایوس و حضور مردم را در پای صندوق رای کم رنگ کنند که همه باید با احساس مسولیت کامل، بسترهای لازم برای برای برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.
این نشست به ریاست استاندار ایلام، ستاد انتخابات استان و اعضای هیئت های بازرسی انتخابات استان با محوریت برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگزار شد.
۶۳۳ شعبه اخذ رای در استان ایلام برای انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری پیش بینی شده است.
انتهای پیام/علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.