4

ادعای دشمن را تایید نمی‌کنیم

  • کد خبر : 24964
  • 27 آذر 1402 - 15:19
ادعای دشمن را تایید نمی‌کنیم
سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد: در خصوص دلایل بروز اختلال در سامانه سوخت تمام گزینه‌های محتمل تحت بررسی است، اما نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده از سوی دشمن را تایید کرد.

به گزارش حادثه ایلام;روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه‌ای در خصوص اختلال در سامانه سوخت آورده است: تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک تحت بررسی است، اما در شرایط فعلی نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده از سوی دشمن را تایید کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:
از لحظات اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، تیم‌های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شده و تصمیم‌های لازم جهت رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت صورت گرفت.
با توجه به رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، در تمامی سکو‌های سوخت رسانی امکان سوخت رسانی به صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل سوخت رسانی در برخی سکو‌ها تا پایان امروز برطرف می‌شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روز‌های آینده برطرف می‌گردد.
در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط فعلی نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده دشمن را تایید کرد.
نتایج نهایی بررسی‌ها در روز‌های آتی به اطلاع خواهد رسید.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.