3

۱۴ زندانی ایلامی به آغوش خانواده بازگشتند

  • کد خبر : 24882
  • 22 آذر 1402 - 21:05
۱۴ زندانی ایلامی به آغوش خانواده بازگشتند
۱۴ زندانی استان ایلام با همکاری مراجع قضایی، اعطای ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه این استان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش حادثه ایلام;مراسم آزادی زندانیان با حضور رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان زندان های کشور و استان برگزار شد.
در این مراسم هشت زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و ۶ زندانی با کمک ستاد دیه ایلام از زندان آزاد شدند.
مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و تلاش می شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتری از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.
” جمشید اسکندری” در ادامه حضور مسئولین سازمانی در استان و استفاده از ارشاد و راهنمایی‌های آنان را برای تحقق هرچه بهتر اولویت‌های سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمر ثمر و نقش آفرین تلقی کرد.
” عمران علی محمدی” رییس کل دادگستری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار(ع) در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، گفت: تلاش مراجع قضایی و مسئولان زندان ها برای حل مشکلات زندانیان است و تلاش می شود زندانی پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: زندانیان پس از آزادی قدر فرصتی که مجددا برای حضور آنان در جامعه و کنار خانواده فراهم شد را بدانند و با تکیه بر رحمت الهی، زندگی خود را به مسیر درست هدایت کنید.
ای تعداد زندانی با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.
این مراسم با با حضور “ابراهیمی” معاون توسعه مدیریت و منابع، “محمدی” مشاور رییس سازمان و “جمالیان” مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور، ” علیمحمدی”رییس کل دادگستری استان، “بخشنده” دادستان ایلام برگزار شد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.