2

داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام افتتاح شد

  • کد خبر : 24885
  • 22 آذر 1402 - 22:24
داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام افتتاح شد
داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام در مراسمی با حضور استاندار و رئیس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش حادثه ایلام;مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام روز چهارشنبه در این مراسم، اظهار کرد: این داروخانه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر احداث شده و هزینه بازسازی، تعمیر و تأمین دارو برای این داروخانه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.
“غلامرضا علیمحمدی” تصریح کرد: موارد تحت پوشش داروخانه جمعیت هلال‌احمر ایلام، بیماران شیمی درمانی، پیوند، ام اس، رماتیسم، هموفیلی، تالاسمی، دیابت و سایر بیماران خاص نیازمند برای تامین داروی مورد نیاز است.
وی با اشاره به اهمیت افتتاح و بهره برداری از این داروخانه در مرکز استان، افزود: دسترسی مناسب و جانمایی انبار دارویی از دیگر مزیت‌های این داروخانه است.
علیمحمدی یادآور شد: این داروخانه تامین کننده بسیاری از دارو‌های بیماران خاص و صعب العلاج است که با افتتاح آن، از تردد بیماران برای تامین دارو مورد نیاز به خارج از استان جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه یادآور شد: در پی سفر ۲ روزه رییس سازمان جمعیت هلال احمر به استان شاهد ارائه خدمات وسیعی از طرف این جمعیت در استان از جمله افتتاح ۲ شعبه این جمعیت در شهرستان‌های هلیلان و چوار بودیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اهدای ۶۷ کمک جهیزیه به نوعروسان امدادگر جمعیت هلال این استان، گفت: در مراسمی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر این تعداد کمک جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به نوعروسان امدادگر استان اهدا شد.
علیمحمدی به بازدید کولیوند از مرکز فوق تخصصی هلال ایلام اشاره کرد و افزود: مقرر شده که این مرکز با تامین اعتبار در مرحله اول ۴۰۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۵۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمعیت به استان، در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه در این مرکز ۱۲ درمانگاه تخصصی، فوق تخصصی و خدمات پاراکلینیکی برای خدمات رسانی به مردم استان در نظر گرفته شده است، گفت: مرکز مشاوره تخصصی نیز در استان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر فعالیت خود را آغاز کرد که این مرکز دارای تنوع خدمات مشاوره‌ای برای کمک به اقشار آسیب پذیر است.
مراسم افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام حضور “بهرام‌نیا” استاندار ایلام و “کولیوند” رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.