4
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

توقیف ۱۲۰ خودروی شوتی طی ۲۰ روز گذشته

  • کد خبر : 24748
  • 11 آذر 1402 - 20:25
توقیف ۱۲۰ خودروی شوتی طی ۲۰ روز گذشته
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:طی 20 روز گذشته تعداد 120خودروی شوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی” در پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این باره گفت: از ابتدای امسال تاکنون در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس اقتصادی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان، خودروهای حامل بار قاچاق زیادی را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد افزایش ۲درصدی توقیف خودروی حامل قاچاق بوده ایم ، افزود:در این رابطه انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از۹۷۰ میلیارد ریال کشف و در زمینه تعداد دستگیری قاچاقچیان نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف ۱۲۰خودروی شوتی حامل بار قاچاق طی ۲۰ روز گذشته ،گفت: در صددیم با اجرای طرح های ویژه زمینه را برای فعالیت خودروهای شوتی ناامن کنیم.

سردار سلمانی برخورد با خودروهای شوتی، هنجارشکن ، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را از اولویت های پلیس استان خواند و تصریح کرد:علاوه بر ۱۲۰ دستگاه خودروی شوتی، تعداد ۶۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز در این مدت توقیف و جهت تعیین تکلیف روانه پارکینگ شدند.

این مسئول انتظامی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با تعامل خوبی که بین انتظامی و مرزبانی وجود دارد امسال قاچاق احشام به آن سوی مرز نداشته ایم،خاطرنشان کرد:مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس استان است و پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند اقتصاد کشور را دچار خدشه کنند برخورد خواهد کرد.

گفتنی است:پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان و سایر اعضاء در سالن جلسات ستاد انتظامی استان برگزار و بر لزوم برخورد جدی و هدفمند با خودروهای شوتی و ناامن کردن فعالیت آنان تاکید شد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.