2
امام جمعه ایلام:

مشارکت حداکثری در انتخابات سد بازدارنده در برابر دشمنان نظام و ملت است

  • کد خبر : 24713
  • 10 آذر 1402 - 18:56
مشارکت حداکثری در انتخابات سد بازدارنده در برابر دشمنان نظام و ملت است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سد بازدارنده در برابر دشمنان نظام و ملت است، گفت: مردم همواره ثابت کرده اند که در لحظه‌های سخت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس، اظهار کرد: شخصیت شهید مدرس برای کسانی که می‌خواهند وارد عرصه داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شوند و کسانی که می‌خواهند رای داده و نماینده را انتخاب کنند، الگو است.
وی با بیان اینکه شهید مدرس برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز الگو است که چگونه قانون را تصویب کنند، افزود: انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرنوشت ساز است، در نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی، از شان و منزلت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد با تدوین قانون و نظارت بر اجرای آن توسط دستگاه قانونگذار حل شدنی است، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گشودن گره مشکلات جامعه، نقشی تاثیرگذار دارند.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش ور از حسایست ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: دشمن تلاش زیادی کرد تا با خیال خام خود با ایجاد فتنه در سال ۱۴۰۱ نظام اسلامی را سرنگون کند، اما در نهایت به عجز و ناتوانی خود پی برد و اقرار کرد، اما این دشمن طبیعتا آرام نخواهد نشست و در هر زمان و هر مکانی که بتواند نیش زهر آلود خود را بر پیکر نظام و ملت وارد خواهد کرد.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق رای در مقیاس جهانی و نظام بین الملل، بهترین شاخص برای مقبولیت حاکمیت است، گفت: پشتیبانی مردم از نظام اسلامی مهم‌ترین مولفه و بهترین ابزار برای ایفای نقش بازدارنگی در برابر دشمنان نظام و ملت است.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، فناوری و اقتصادی به رغم تحریم‌های همه جانبه دشمن، به عنوان یک الگو برای کشور‌هایی که در برابر استکبار جهانی می‌ایستند و آزادیخواهان جهان، یک الگوی مقتدر و با عزت است.
وی افزود: کسانی که ناخواسته بلندگوی استکبار شده اند و برای عدم مشارکت در انتخابات تبلیغ می‌کنند، مراقب باشند که فریب دشمنان نظام و مردم را نخورند، درست است که ما مشکلات و سختی‌هایی داریم، اما مردم ما همواره ثابت کرده اند که در لحظه‌های سخت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.
وی بیان کرد: انتظار ما از کسانی که جزو خواص جامعه، کسانی که قلم به دست دارند، جایی برای سخنرانی دارند و اصحاب رسانه این است که مشوق مردم برای حضور در انتخابات باشند، مشارکت حداکثری عمل بازدارنده‌ای برای مزاحمت‌های دشمن است، مردم ما با وحدت و همدلی پای صندوق‌های رای خواهند آمد و گزینه مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.
وی گفت: وقتی خداند زمینه را فراهم می‌کند که شایسته‌ترین افراد را به عنوان قانونگذار و مجری قانون انتخاب کنیم اگر تماشاچی شدیم کسانی راه پیدا می‌کنند برای ما تلخ‌تر خواهد بود، بخشی از تحقق انتخابات باشکوه، پرشور، رقابتی و سالم به مردم، بخشی هم به داوطلبان، هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان بر می‌گردد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.