2
سرپرست اداره کل استاندارد ایلام خبر داد

صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

  • کد خبر : 24623
  • 03 آذر 1402 - 10:58
صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام
سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، از صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;هادی دوست محمدی سرپرست اداره کل استاندارد ایلام با بیان اینکه علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد‌های ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان، تعداد ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان صادر شد.
وی با اشاره به اینکه پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است، مطرح کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به‌ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.
دوست محمدی بیان کرد: در طی این مدت نیز ۱۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال و ۱۳ پروانه نیز تمدید شد.
سرپرست استاندارد ایلام، در پایان با اشاره به اینکه رعایت استاندارد‌ها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به‌ویژه واحد‌های تولیدی و خدماتی شد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.