3
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان:

تولید کود سوپر فسفات تریپل در دستور کار قرار گیرد/فرآیند تولید رضایتبخش است+تصاویر

  • کد خبر : 24567
  • 29 آبان 1402 - 19:03
تولید کود سوپر فسفات تریپل در دستور کار قرار گیرد/فرآیند تولید رضایتبخش است+تصاویر
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: شرکت دربندشیمی دهلران از واحدهای فعال در حوزه تولید کودشیمایی است و امیدواریم با توجه به نیاز مبرم کشور، زمینه تولید کود سوپر فسفات تریپل ۴۶ درصد نیز در این واحد تولیدی، فراهم گردد.

به گزارش حادثه ایلام; دکتر سیامک بیگی امروز(دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲) در بازدید از کارخانجات کودشیمیایی دربند شیمی دهلران و نشست با مدیرعامل و هیئت مدیره این واحد تولیدی، ضمن ابراز رضایت از کیفیت و فرآیند تولید کود شیمیایی در این کارخانه، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تولید، نظم در امورات و نحوه فعالیت شرکت دربندشیمی دهلران، رضایت بخش است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در تولید کودهای شیمیایی و فسفات فعال است، افزود: محصول تولیدی کارخانجات کود شیمیایی دهلران عمدتاً به سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام با تأکید بر اینکه افزایش تولید کود شیمیایی در داخل، علاوه بر اینکه کشور را از واردات بی نیاز می کند، باعث صرفه‌جویی ارزی نیز می‌شود، تصریح کرد: شرکت دربندشیمی دهلران از واحدهای فعال در حوزه تولید کودشیمایی است و امیدواریم با توجه به نیاز مبرم کشور، زمینه تولید کود سوپر فسفات تریپل ۴۶ درصد نیز در این واحد تولیدی، فراهم گردد.

مدیرعامل کارخانجات تولید کودشیمایی دربند شیمی دهلران نیز در این بازدید و نشست، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولیدات و محصولات کارخانجات دربند شیمی، گفت: علیرغم اینکه تولید کود شیمیایی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست اما خوشبختانه مهندسین و متخصصین این شرکت با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین و خرید تجهیزات برای خط تولید جدید، به فناوری تولید کود شیمیایی سوپر فسفات تریپل ۴۶ درصد دست یافته اند.

روح الله زرین آبادی با اشاره به اینکه تولید کود سوپر فسفات تریپل ۴۶ درصد به زودی در این کارخانه تولید می‌شود، اظهار داشت: کود شیمیایی سوپر فسفات به عنوان کود ریشه در تمام محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگی که فراروی کارخانه‌ ما و واحدهای صنعتی دهلران قرار دارد، نبود شرکت‌های بزرگ حمل و نقل برای بارگیری و حمل محصولات تولیدی است و این مشکل باعث افزایش هزینه‌ها، تأخیر در تحویل محصولات تولیدی و کاهش بهره‌وری می‌شود.


انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.