2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده های ایلام انجام شد

  • کد خبر : 24516
  • 26 آبان 1402 - 12:05
عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده های ایلام انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده های این استان با تلاش نیروهای راهداری انجام شد.

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با وجود بارش باران طی چند روز گذشته در استان، با تلاش عوامل راهداری همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۲ محور(شریانی) از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سبک،سنگین و نیمه سنگین در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان در سطح جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور ادامه داد: با وجود ادامه بارش ها می طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای با احتیاط رانندگی کنند.

وی یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.