3

آنچه در غزه اتفاق می‌افتد جنایت جنگی است

  • کد خبر : 24381
  • 20 آبان 1402 - 10:13
آنچه در غزه اتفاق می‌افتد جنایت جنگی است
رئیسی گفت: امروز اقداماتی که در غزه رخ می‌دهد، اقدامات آمریکایی‌هاست. آمریکا از به نتیجه رسیدن نشست مصر و شورای امنیت سازمان ملل جلوگیری کرد.

به گزارش حادثه ایلام;آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان پیش از سفر به عربستان گفت: برای شرکت در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی: از یک ماه قبل برای تشکیل این نشست اضطراری درخواست داده بودیم، که هر بار به دلایل مختلفی این نشست تشکیل نمی‌شد.
رئیس‌جمهور افزود: موضوع بشریت دغدغه مهم امت اسلامی و مردم مسلمان در سراسر جهان است، امروز همه مردمان صاحب فهم، درک و اندیشه در سراسر جهان برای حمایت از فلسطین به میدان آمدند.
وی ادامه داد:  امروز فریاد همه دنیا از حمایت‌های آمریکا از جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بلند است که به واقع یک جنایت جنگی است.
آیت الله رئیسی گفت: آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که مخالف گسترش جنگ هستند، حرف آن‌ها به هیچ عنوان با عمل‌شان همخوانی ندارد.
رئیس‌جمهور  اضافه کرد: سوخت این ماشین جنگی که امروز در غزه جنایت و نسل‌کشی می‌کند، توسط آمریکایی‌ها تامین می‌شود.
وی بیان کرد: امروز اقداماتی که در غزه رخ می‌دهد، اقدامات آمریکایی‌هاست. آمریکا از به نتیجه رسیدن نشست مصر و شورای امنیت سازمان ملل جلوگیری کرد.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: آمریکایی‌ها دامنه جنگ را گسترش می‌دهند، آن‌ها از اِعمال آتش‌بس جلوگیری می‌کنند؛ ریشه همه مفاسد آمریکایی‌ها هستند.
آیت الله رئیسی اظهار کرد: دنیا چهره واقعی آمریکا را بشناسد، آن‌ها با ظاهر اتوکشیده و دستانی مخملی در دنیا عمل می‌کنند، دستانی که در واقع چدنی هستند.
به گزارش حادثه ایلام;سردار تیمور حسینی؛ جانشین پلیس راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی مرز مهران و عبور زائران اربعین از این مرز اظهار کرد: تا صبح امروز شاهد تردد سنگین در جاده‌های منتهی به مرز مهران بودیم اما از امروز صبح، حجم ترافیک کم شده است و اکنون مشکلی ترافیکی در جاده‌ها نداریم.
وی افزود: اما نکته مهم این است که ۷۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران پر شده است و جا برای پذیرش زائران در روزهای آتی بسیار کم است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.