2

ثبت نام بیش از ۲ هزار مهرانی در طرح مسکن ملی

  • کد خبر : 24317
  • 17 آبان 1402 - 20:03
ثبت نام بیش از ۲ هزار مهرانی در طرح مسکن ملی
فرماندار مهران از ثبت نام ۲ هزار و ۱۳۸ شهروند مهرانی در طرح نهضت مسکن ملی خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;علی عباس شفیعی فرماندار مهران با اشاره به اینکه زمین متقاضیان طرح ملی مسکن در مهران تا یک ماه آینده واگذار می‌شود اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۱۳۸ نفر از شهروندان مهران برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تا این لحظه ۳۱۴ نفر آن‌ها به صورت قطعی نهایی شده است.
وی افزود: ۶۹ هکتار زمین نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان مهران الحاق شده که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت آماده سازی داشته است و تا یک ماه دیگر به صورت ۱۰۰ درصد آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.
فرماندار مهران ادامه داد: شهرستان مهران در مسکن ملی ۶۵۹ سهمیه دارد که ۶۰۷ سهمیه مربوط به شهر مهران است و در آینده نزدیک قطعات زمین به مردم برای احداث نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.
شفیعی مطرح کرد: در بخش نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز که تقریبا همه شهرستان مهران را شامل می‌شود، ۲۵۵ متقاضی ثبت نام کرده اند.
فرماندار مهران بیان کرد: تمامی این افراد به بانک‌های عامل معرفی شده که تا این لحظه بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و ۵۱۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.