3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد

اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در استان ایلام

  • کد خبر : 24290
  • 17 آبان 1402 - 8:54
اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در استان ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از اجرای طرح ملی رفع سوء تغذیه کودکان در این استان خبر داد.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد

به گزارش حادثه ایلام;نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، برنامه حمایت تغذیه‌ای کودکان ۶ تا ۵۹ ماه دچار سوء تغذیه خانوار‌های نیازمند از آبان ماه سال جاری اجرایی شده است.
وی گفت: در این طرح کلیه کودکانی که نیازمند حمایت تغذیه‌ای بوده و شرایط استفاده از طرح را داشته باشند تحت پوشش برنامه قرار خواهند گرفت.
الیاسی افزود: در استان ایلام یک هزار و ۲۸۹ کودک مشمول طرح وجود دارند که از ابتدای ماه جاری می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیک از مزایای این طرح استفاده کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: بر این اساس کودکان دهک‌های یک تا پنج درآمدی مبلغ ۱۰ میلیون ریال و دهک‌های ۶ تا هفت مبلغ ۶ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
الیاسی مطرح کرد: سرپرستان خانوار مشمول طرح از طریق پیامک به تلفن همراه سرپرستان از مشمول بودن کودکان خود اطلاع حاصل می‌کنند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.