2

ترور دیشب در بمپور کار گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ بود

  • کد خبر : 24181
  • 11 آبان 1402 - 18:19
ترور دیشب در بمپور کار گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ بود
سردار رادان گفت: عناصر مختلف ضد انقلاب هم در داخل و هم در مرزها به خصوص در مرزهای شرقی کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما با این وجود وضعیت امنیت میهن اسلامی عالی است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه سفر به اراک مرکز استان مرکزی در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: دشمنان انقلاب همواره سعی در ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی کشور و منطقه بلوچستان دارند اما مرزبانان غیور نیروی انتظامی با تمام قدرت مقابل آنها ایستادگی می‌کنند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم می‌کنند.
وی ادامه داد: نیروهای جان برکف سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارند و همکاری بسیاری بین نیروهای سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد که این مهم قدرت بازدارندگی ما را تقویت کرده است.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان بمپور ‌در حال ‌گشت‌زنی و تامین امنیت و آرامش مردم بودند که با گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ درگیر می‌شوند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی، تاکید کرد: نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش شود و همه باید از سیره این عزیزان الگوگیری کنند.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی سخنران یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.