2
دادستان دهلران خبر داد؛

مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران پلمب شد

  • کد خبر : 24161
  • 10 آبان 1402 - 20:18
مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران پلمب شد
مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران با دستور دادستان این شهرستان پلمب شد.

به گزارش حادثه ایلام;دادستان دهلران عصر امروز چهارشنبه در همین ارتباط در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: مجموعه تفریحی چشمه آبگرم دهلران به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی پلمب شده است.
بهنام تیرافکن بیان داشت: با توجه به فوت دو شهروند در این مجموعه تفریحی رخ داده، تا زمان اعلام نظر قطعی کارشناس حوادث و نظریه پزشکی قانونی و رفع تمامی معضلات و ایمن سازی این مجموعه پلمب است.
وی با اشاره به اینکه پرونده در راستای فوت پدر و پسر در دادسرا تشکیل شده است، اظهار داشت: علت فوت این دو شهروند به صورت ویژه توسط کارشناسان حوادث و پزشکی قانونی در حال بررسی دقیق است.
تیرافکن بیان داشت: رعایت نکات ایمنی در مجموعه‌های تفریحی یکی از الزامات قانونی است که باید مد نظر مالکان باشد و این دادستانی برابر قانون با متخلفان که استاندارهای لازم را برای ایمنی و حفظ جان شهروندان را رعایت نکنند ورود و برخورد قانونی خواهد کرد.
چشمه‌های آبگرم با خواص درمانی و گوگردی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر دهلران، در دامنه کوه سیاه کوه و نزدیک به غار خفاش قرار دارند که با دمای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد دارای چشمه‌های آبگرم و استخرهای درمانی دارد ولی متاسفانه تاکنون علاوه بر شهروندان دهلرانی چندین گردشگر دیگر به خاطر استنشاق گاز گوگرد جان خود را از دست دادند
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.