1
فرمانده انتظامی استان:

تکریم ارباب رجوع از مولفه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 24081
  • 07 آبان 1402 - 15:58
تکریم ارباب رجوع از مولفه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تکریم ارباب رجوع از مولفه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار”جمال سلمانی” در سومین جلسه شور ستادی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آرزوی نصرت و پیروزی برای جبهه مقاومت در این باره گفت:یکی از مولفه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی تکریم و احترام است و این مولفه بایستی هم در درون سازمان و هم در مواجهه با افراد برون سازمانی رعایت شود.

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال کسب سرمایه اجتماعی است،اضافه کرد:پلیس با برخورد خود و رفتار خوب به دنبال ان است مردم را در تولید امنیت مشارکت دهد و بتواند به اهداف خود که همانا برقراری امنیت و آسایش برای جامعه است برسد.

این مسئول انتظامی در ادامه به ابلاغ ماموریت های اولویت دار پلیس تا پایان سال پرداخت و گفت:طرح برخورد با اراذل و اوباش که یکی از مطالبات به حق شهروندان است بایستی به صورت مستمر و تا پایان سال ادامه پیدا کند.

سردار سلمانی مقابله با سارقان و الخصوص سارقان احشام را ضروری دانست و تصریح کرد:سرقت یکی از جرائمی است که مورد تاکید و مطالبه جامعه از پلیس است و با توجه به شروع فصل کوچ عشایر به شهرستان های گرمسیری استان می طلبد برنامه ریزی های لازم در راستای پیشگیری از سرقت احشام صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از ماموریت های اولویت دار پلیس استان خواند و خاطرنشان کرد:به دنبال آنیم تا زمینه را برای قاچاقچیان کالا،سلاح و مهمات و مواد مخدر ناامن کنیم و ضمن اینکه در این راستا با هیچ کس مماشات نداریم طرح های خوبی را در این مدت به مرحله اجراء خواهیم گذاشت.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد محله محور و با بهره گیری از ظرفیت عامه جامعه صورت گرفته و نتایج آن نیز مطلوب بوده است، اظهار کرد:می طلبد این طرح ها به صورت مستمر اجراء و نتایج آن نیز اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.