2

شکست حمله نفوذی رژیم صهیونیستی به غزه از سه محور

  • کد خبر : 24033
  • 06 آبان 1402 - 8:21
شکست حمله نفوذی رژیم صهیونیستی به غزه از سه محور
بنابر اعلام یکی از رهبران جنبش حماس، یورش نفوذی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه از سه محور با شکست رو به رو شده است.

به گزارش حادثه ایلام;علی برکه‏، از رهبران جنبش حماس، اعلام کرد یورش نفوذی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه از سه محور با شکست رو به رو شده است.
علی برکه از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه المیادین گفت خدا را شکر تلاش رژیم اشغالگر برای حمله به سمت غزه از سه محور بیت حانون، شرق شهر غزه یا شرق البریج در استان الوسطی با شکست مواجه شد. مقاومت فلسطین در کمین نیرو‌های ارتش دشمن بود.
نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر در کمین نیرو‌های مقاومت فلسطین در محور‌های شرق و شمال نوار غزه افتادند و متحمل خسارت‌ها و تلفات زیادی شدند و ناچار به عقب نشینی شدند. پس از آن، بالگرد‌های اسرائیلی برای انتقال کشته شدگان و زخمی‌ها وارد منطقه شدند.
شبکه سی. بی. اس بامداد شنبه به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: به نظر می‌رسد که تهاجم زمینی نیرو‌های اسرائیلی به غزه شروع شده است.  ارتش اسرائیل سعی دارد از طریق عملیات جاری در بخش‌هایی از نوار غزه باقی بماند.
این مقامات فاش کردند: حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه مرحله مرحله خواهد بود و صرفا شامل یک عملیات واحد و گسترده نخواهد بود.
اما رژیم صهیونیستی اواخر شب گذشته و  از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرد که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست. رسانه‌های صهیونیستی  نیز گزارش دادند امتحان نخست میدان جنگ زمینی نشان داد که این عملیات ناامید کننده بوده و با شکسست مواجه شده است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.