2
امام جمعه ایلام:

طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام سلطه را آشکار کرد

  • کد خبر : 24018
  • 05 آبان 1402 - 15:13
طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام سلطه را آشکار کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عملیات طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس را آشکار کرد.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص جبهه کفار، اظهار کرد: امروز همه کفار با وحدت جهانی که برای خود ایجاد کرده اند، جرات اینکه به صورت مستقیم در برابر رزمندگان اسلام قرار گیرند را ندارند.
وی با بیان اینکه وحدت جبهه کفار ظاهری است چرا که قلب‌های آن‌ها تکه تکه و دور از هم است و همه به دنبال منافع خودشان هستند، اظهار کرد: مصداق بارز آن، ائتلاف جامعه غربی با رژیم اشغالگر قدس است که چنگ و دندان را نشان می‌دهند، تهدید می‌کنند، اما توانایی لازم را برای رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند.
امام جمعه ایلام گفت: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که این‌ها صد درصد با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، غافلگیر شده و شکست خوردند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از آثار عملیات طوفان الاقصی آشکار شدن قدرت نمایی دروغین این قدرت‌ها و رژیم اشغالگر قدس بود، افزود: این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی مواقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می‌کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می‌کنند.
وی افزود: امروز مردم غزه، نه آب، نه برق، نه غذا و سوخت دارند و با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می‌کنند، از آسمان بمب‌های چند تُنی روی آن‌ها می‌ریزند و برآورد شده تعداد بُمب‌هایی که روی مردم غزه ریخته اند معادل یک بُمب اتمی است که آمریکا در ژاپن به کار گرفت.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله و جبهه مقاومت به میدان جنگ است، مطرح کرد: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در ۲ دهه گذشته در تمام حمله‌های زمینی به لبنان و غزه از جمله ۲۲ روزه و ۳۳ روز سریع عقب کشیده و شکست خوردند و این نشان از قدرت رزمندگان مقاومت و فلسطین است.
وی گفت: آمریکایی‌ها در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کردند و عاقبت شکست خوردند و امروز از رویارویی با حماس و مقاومت اسلامی هراس دارند و رعب و وحشت در بین آنهان آشکار است چرا که رزمندگان اسلام از کشته شدن در راه اسلام نمی‌ترسند.
امام جمعه ایلام با اشاره به همراهی افکار عمومی با مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم در آمریکا و اروپا از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌شود، از طرفی اختلاف ریشه داری در حاکمیت رژیم اشغالگر قدس وجود دارد، تجمعات صد‌ها هزار نفری در شهر‌های این رژیم غاصب برگزار می‌شود، شرایط داخلی آنان شرایطی نیست که دوام داشته باشند و به طور قطع محکوم به شکست خواهند بود.
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دانش آموزان شهید حسین فهمیده، مطرح کرد: حضور دانش آموزان در دفاع مقدس، یک پدیده تاریخ جنگ‌های دنیا بوده است، چگونه یک دانش آموز با این سن و با چنین نحوه‌ای وارد عملیات شود، این برای دشمنان قابل درک و فهم نیست، باید تلاش کنیم که تفکر بسیجی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس و دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به پدافند غیرعامل، بیان کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از امکانات نظامی و صرفا با بهره گیری از فعالیت‌های غیرنظامی و مدیریتی است.
وی مطرح کرد: ضرورت دارد که موضوع پدافند غیرعامل مورد توجه مدیران قرار گیرد و به عنوان یک فرهنگ فراگیر در جامعه برای جلوگیری از تلفات انسانی و مخاطرات حوادث نهادینه شود.
انتهای پیام/حدیث همتی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.