0

افغانستانی‌های مهاجر شناسنامه دریافت نمی‌کنند

  • کد خبر : 24006
  • 04 آبان 1402 - 16:34
افغانستانی‌های مهاجر شناسنامه دریافت نمی‌کنند
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود، گفت: تنها صدور شناسه ( کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است.

به گزارش حادثه ایلام;احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در جریان سفر به استان مرکزی و در بدو ورود به اراک با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود و تنها صدور شناسه برای مهاجران مجاز در دستور کار است گفت: ورود مهاجرین افغانستانی در کشور یک موضوع قدیمی در نتیجه سیاست‌های غلط استکبار جهانی در نتیجه مشکلات داخلی این کشور است که برای برخورداری از امکانات وارد ایران شده‌اند.
وی با بیان اینکه افغانستانی‌های مهاجر انسان‌های شریفی هستند، عنوان کرد: برخی از افراد با ارائه آمارهای غلط  به دنبال ایجاد تفرقه بین برادران افغانستانی با ملت شریف ایران در نقاط مهاجرپذیر هستند، که این عمل محکوم است و با جدیت با آنها برخورد می‌شود.
وزیر کشور ادامه داد: آمارهای ارائه شده به هیچ عنوان درست نیست.
وحیدی اظهار کرد: برخی افراد فرق شناسه با شناسنامه را نمی‌دانند و اخیرا اعلام کرده‌اند که کشور قصد صدور شناسنامه برای مهاجران افغانستانی دارد در صورتیکه این مهم واقعیت ندارد و مانند قبل برای آنها شناسه صادر می‌شود.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.