2

اختصاص ۷۱۰ میلیارد ریال برای احیای واحد‌های تولیدی ایلام

  • کد خبر : 23883
  • 30 مهر 1402 - 21:33
اختصاص ۷۱۰ میلیارد ریال برای احیای واحد‌های تولیدی ایلام
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش ظرفیت، یا احیای واحد‌های تولیدی راکد استان اختصاص یافت.

به گزارش حادثه ایلام;شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در آئین افتتاح کارخانه سیم و کابل افشان شهرستان ملکشاهی با اشاره به اختصاص مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال برای احیای واحد‌های راکد و یا افزایش ظرفیت آن‌ها طی امسال در سامانه احیای نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: مولفه‌های بهره‌مندی از تسهیلات مذکور، راه‌اندازی و احیای مجدد واحد‌های راکد و غیرفعال و نیز افزایش ظرفیت تولید و اشتغالزایی واحد‌های فعال می‌باشد.

وی بازار مصرف محصولات تولیدی استان را مناسب دانست و افزود: علاوه بر تامین بازار داخلی، مرز مهران نیز ظرفیت مناسبی برای صادرات کالا‌های تولیدی مازاد است، که این مهم رونق صادرات را نیز به دنبال خواهد داشت.

محمد‌رحیمی مدیرکل صمت استان نیز در این آیین با اشاره به اینکه واحد سیم و کابل کیان افشان ملکشاهی، پس از یک وقفه ۱۰ تا ۱۲ ساله و در قالب نهضت احیا، به چرخه تولید بازگشته است، بیان کرد: این کارخانه با تولید سالانه ۹ هزار و ۵۰۰ تن انواع سیم و کابل برق، در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۲۱ نفر را در فاز اول، در شهرستان ملکشاهی فراهم ساخته است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.