2

رفع محاصره غزه انتظار مردم دنیا است

  • کد خبر : 23729
  • 26 مهر 1402 - 22:33
رفع محاصره غزه انتظار مردم دنیا است
سید ابراهیم رئیسی گفت: هر قطره خونی که از مردم فلسطین بر زمین ریخته می‌شود، صهیونیست‌ها را یک گام به سقوط نزدیک می‌کند.

به گزارش حادثه ایلام;سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان با حضور در تجمع مردم تهران در میدان انقلاب برای محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و کشتار افراد مردم عادی در نوار غزه اظهار کرد: امروز عزای عمومی برای ملت بزرگ ایران و امت اسلامی و انسانیت و تمامی مردم آگاه و با وجدان جهان است. این عزا برای ارتکاب جنایتی هولناک به دست افرادی انسان نما است. کدام انسان این جنایت هولناک و کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را قبول می‌کند.
وی ادامه داد:حمله به بیمارستان پایان رژیم صهیونیستی را آغاز خواهد کرد. هر قطره خون فلسطینی که بر زمین ریخته می‌شود صهیونیست‌ها یک گام به سقوط نزدیک می‌شوند. ۷۵ سال اشغال، تجاوز، بیداد گری، ویران کردن خانه‌ها، کشتن زنان و کودکان، تصرف و تجاوز به مزارع و زمین‌ها و این همه ظلم و ستم.
وی گفت: صهیونیست‌ها تصور کردند که با این همه ظلم می‌توانند حق مردم را از بین ببرند. انقلاب اسلامی مردم فلسطین را برای ایستادگی مقابل صهیونیست‌ها مصمم‌تر کرد. این مردم مقاومت کردند به نحوی که ایستادگی و مقاومت آن‌ها باعث شد صهیونیست‌ها دست به اقدامات جنایتکارانه بزنند. جنگ سنگ به جنگ با موشک تبدیل شد و مردم فلسطین هنوز از حق خود دست بر نداشتند و ظلم این رژیم ملعون مردم فلسطین را به سطوح آورد.
وی ادامه داد: مجاهدان فلسطینی نشان دادند ابتکار عمل در میدان به دستان آن‌ها است و با عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی را به دشمن خود وارد کردند.
وی ادامه داد: این عملیات یک شکست جدی برای صهیونیست‌ها برجای گذاشت که داری ۷ سرویس اطلاعاتی هستند. صهیونیست‌ها علاوه بر موساد ۶ جریان اطلاعاتی دیگر دارند، اما طوفان الاقصی شکستی اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد.
وی گفت: رژیم صهیونیستی اکنون حمله به زنان و کودکان را آغاز کرده است و اکنون فکر می‌کند که با کشتن زنان و کودکان و مردم مظلوم می‌تواند شکست خود را بپوشاند، اما شکست با جنایت علیه بشریت جبران نخواهد شد. این  شکست به فرموده رهبر معظم انقلاب ترمیم نشدنی است.
رئیس جمهور کشورمان افزود: اکنون مقامات آمریکایی  در سرزمین‌های اشغالی هستند و مدیریت صحنه را آن‌ها بر عهده دارند و اکنون رژیم صهیونیست که شکست بزرگی را تجربه کرده است فرو ریخته، اما آمریکایی‌ها به کمک آن‌ها آمده‌اند و تجهیزات را از کشور‌های منطقه وارد فلسطین اشغالی کرده‌اند.
رئیسی گفت: به آمریکایی‌ها می‌گویم شما که با واردن کردن موشک‌ها به فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی را مسلح می‌کنید، مردم دنیا شما را شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌دانند.
رئیس جمهور کشورمان گفت: امروز مردم جهان تنفر عمیقی نسبت به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پیدا کرده‌اند و از این جنایت‌های هولناک ناراحت هستند که این هم شکست دیگری برای این ۲ رژیم است و امروز نسبت به جنایت صهیونیست‌ها اجماع جهانی به وجود آمده است و موضوع عادی سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی اکنون با شکست مواجه شده است.
وی گفت: سازمان‌های بین المللی و کشور‌ها جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، اما آیا این اقدام به تنهایی کفایت می‌کند؟ آیا اعلام انزجار کافی است؟  امروز ملت‌های مسلمان منتظر اقدام موثر هستند.
رئیسی ادامه داد: مردم جهان انتظار دارند هر چه سریعتر بمباران مناطق مسکونی قطع شود. بمباران زنان و کودکان و کشتن مردم آیا ارزش نظامی دارد؟ شما به مقاومت نمی‌توانید آسیبی برسانید آن‌وقت مردم مظلوم و کودکان را می‌کشید.
وی افزود: آن چه امروز مردم انتظار دارند از بین رفتن محاصره و امداد رسانی سریع به مردم غزه است. آن چه امت اسلامی انتظار دارند این است که هر چه سریعتر روابط سیاسی با صهیونیست‌ها قطع شود و سفارتخانه‌های این رژیم در کشور‌ها تعطیل شوند.
رئیسی با بیان اینکه انتظار ما از دولت مصر و سازمان کنفرانس اسلامی این است که هر چه سریعتر راه گذرگاه رفح باز شود و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه آغاز شود، گفت: این اراده و خواست ملت‌ها است. یقین بدانید که نمی‌توانید در برابر ملت‌ها ایستادگی کنید. این جنایت‌ها که مرتکب شدید انتقام سختی برای همه شما جنایت کار‌ها در پیش دارد.
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند اگر این اقدامات سریع برای مردم مظلوم غزه انجام نشود جریان مقاومت تاب آوری ندارد و مراقب خشم قطعی ملت‌های مسلمان باشید.
وی ادامه داد: با نگاه کردن به آن چه که امروز در فلسطین می‌گذرد یاد سخن امام(ره) می‌افتیم که مسئله اول اسلام آزادی قدس است. ما معتقدیم آزادی قدس شریف نزدیک خواهد بود.
وی گفت: در ایران اعلام کردیم که کمک‌های مردمی و دولتی را فراهم کنیم که به نزدیک‌ترین و سریعترین حالت ممکن به غزه برسد  و ما برای کمک رسانی نباید اتلاف وقت کنیم.
رئیسی گفت: به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها می‌گویم این آمادگی در ملت مسلمان و در امت اسلامی برای حضور و دفاع از فلسطین کاملا وجود دارد. مردم آزاده جهان امروز اعلام کردند اگر به این جنایت‌ها پایان ندهید در مقابل مردم جهان قرار گرفته‌اید.
وی گفت: از همه مردم به خاطر حضور و اعلام تنفر از صهیونیست‌ها به عنوان خدمتگذار ملت صمیمانه تشکر می‌کنم؛ و یقیا ما می‌دانیم آن چه که می‌تواند امنیت ملی را تامین کند حضور مردم است و مهمترین مولفه قدرت کشورمان حضور مردم در میدان‌های بزرگ است و این حضور دشمنان را نا امید می‌کند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.