1

نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باید اتفاق بیافتد

  • کد خبر : 23667
  • 25 مهر 1402 - 9:27
مسئول دفتر حماس در تهران گفت: امروز امنیت جمعی ملت اسلام مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش حادثه ایلام;خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه مردم ما در فلسطین در خط مقدم دفاع از قبله اول مسلمانان هستند، اظهار کرد: امنیت جمعی میهن ما در اسلام مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران افزود: این دشمن کودک‌کش، دانشمندان ما را در هر نقطه‌ای از جهان مورد حمله قرار می‌دهد؛ در تونس، در مالزی و در ایران برایش فرقی ندارد. این امنیت جمعی ما در اسلام مورد تهاجم قرار گرفته است و ما باید برای امنیت پایخت‌های تمام کشور‌های اسلامی به دفاع بپردازیم نه صرفا قدس.
وی ادامه داد: ما باید در این مقطع تاریخی که شهدایمان برای امنیت به ارمغان آوردند، به سمت آزادی فلسطین و نابودی این دشمن کودک‌کش جلو برویم.
این عضو حماس همچنین درباره بیانات سید حسن نصرالله در زمینه اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است، نیز بیان کرد: الحمدالله امروز مقاومت ما این حرف را ثابت کرده است. فرزندان مجاهد در نوار غزه که کمتر از ۲۵۰ کیلومتر مساحت دارد و توانایی زندگی هم ندارند توانسته‌اند با این دشمن مبارزه کنند، صد‌ها نفر از نظامیان و شهرک‌نشینان آن را به هلاکت برسانند؛ لذا این مقاومت دلیرانه باید موجب شود تا ملت اسلام یک اقدام متفاوت را رقم بزنند تا نابودی این رژیم هرچه زودتر اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.