1

حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آن‌ها صورت خواهد گرفت

  • کد خبر : 23496
  • 18 مهر 1402 - 11:59
حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آن‌ها صورت خواهد گرفت
قالیباف گفت: بدون شک حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آن‌ها صورت خواهد گرفت و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: فلسطین موضوع امروز جهان اسلام است همواره از اول انقلاب و قبل از انقلاب در بین نیرو‌های متدین و بعد از انقلاب فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده، است و خواهد بود. بدون شک حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آن‌ها صورت خواهد گرفت و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با روسای مجالس کشور‌های اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و جنایات صورت گرفته علیه فلسطینی‌ها رایزنی کرده و این موضوع در دستورکار قرار دارد.
پیش از صحبت قالیباف، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این روز‌ها شاهد مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران هستیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از مبارزه مظلومان در برابر مستکبران در همه نقاط جهان حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: این روز‌ها شاهد ددمنشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم، انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی از روسای مجالس سازمان کنفرانس اسلامی فورا دعوت به عمل بیاورد تا راهکار‌هایی برای پایان دادن و جلوگیری از تکرار وحشی‌گری و ددمنشی رژیم صهیونیستی اندیشیده شود.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.