3
امام جمعه ایلام؛

کشورهای غربی باید به آموزه های اسلام روی بیاورند

  • کد خبر : 23422
  • 14 مهر 1402 - 20:38
کشورهای غربی باید به آموزه های اسلام روی بیاورند
امام جمعه ایلام گفت: کشورهای غربی باید به آموزه های اسلام روی بیاورند.

به گزارش حادثه ایلام;حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: امروز دنیا و کشورهای غربی باید به آموزه‌های اسلام روی بیاورند، آنچه در قانون اسلام به عنوان حقوق کودک شناخته شده، اعمال شود تا نسل تربیت شده‌ای که اسلام می‌خواهد در جامعه حضور داشته باشد و دنیای آنها توام با سعادت اخروی تامین شود.
وی تصریح کرد: همه برای آینده فرزندانمان نگرانیم و تلاش می‌کنیم که نیازهای مادی را تامین کنیم، بهترین مدارس، دانشگاه و شغل را داشته باشند، دوست داریم که فرزندانمان خوشبخت باشند، اما در کنار اینکه برای عمر کوتاه فرزندانمان این همه تلاش می‌کنیم، بایستی آنان را در مسیر خدا قرار دهیم، این امانت خداست و برای آخرتش تلاش کنیم، وظیفه داریم در مسیر بندگی خدا نیازهای او را تامین کنیم و فقط نگران نیازهای مادی او نباشیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: یکی از صحنه‌هایی که در آسیا اتفاق افتاد، نمایش حرفه‌ای ورزشکاران شایسته کشور در بازی‌های آسیایی هانگژو بود که رویای دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد و لبخند شادی بر لب مردم ما نشاند.
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: دشمن، خیلی تلاش کرد که این بازی‌ها توسط ورزشکاران ما تحریم شود و یا ورزشکاران ما، برنامه‌های غیر ورزشی در آنجا داشته باشند که برای جمهوری اسلامی آسیب داشته باشد اما ورزشکاران عزیز ما مدال‌های رنگارنگی کسب کردند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند که قابل تقدیر است.
وی افزود: بانوان ما با حجاب اسلامی در منظر جهانی حضور پیدا کردند، برخی ورزشکاران در میادین ورزشی، در برابر خالق هستی سجده شکر بر روی پرچم سه رنگ به جا آورند و این پیروزی‌های بزرگ را جامعه روزشی تبریگ عرض می‌کنیم.
حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به گرامیداشت هفته فراجا و تبریک به حافظان امنیت، گفت: تلاش‌های این عزیزان در شرایط فعلی که برای حفظ امینت جامعه ما، مبارزه با قاچاق فروش سلاح و مواد مخدر جان خود را فدا می‌کنند تا ما در آسایش زندگی کنیم و باید قدردان آنان باشیم.
وی با اشاره به گرامیداشت روز عشایر و روستا و روز دامپزشکی، گفت: توجهی که دولت سیزدهم به جامعه دامدار کشور داشته، قابل تقدیر است که برای تامین نهاده‌های دامی آنها با حداقل مبلغ و شرایط پرداخت می‌کنند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.