2
فرمانده انتظامی استان:

رضایتمندی شهروندان مدال افتخاری برای پلیس است

  • کد خبر : 23417
  • 14 مهر 1402 - 20:32
رضایتمندی شهروندان مدال افتخاری برای پلیس است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت :رضایتمندی شهروندان مدال افتخاری برای مجموعه پلیس استان است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی” در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در این باره گفت: ابتدا هفته نیروی انتظامی را خدمت همه همکارانم در مجموعه انتظامی و مرزبانی که حافظ مرز هستند و همچنین خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه پلیس در سال جاری ۵۱ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است، اضافه کرد: این هفته متعلق به کارکنان خدوم و جان برکفیست که جان خود را برای تامین امنیت در نظام جمهوری اسلامی در طبق اخلاص می‌گذرند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: هفته انتظامی امسال با شعار شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار نامگذاری شده است ،لذا از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قانون با پلیس همکاری داشته باشند و ان شااله ما نیز بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس استان با هدف رضایت شهروندان صورت می‌گیرد ،تصریح کرد: ما معتقدیم که رضایت خلق الله رضایت خداوند را به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به تشریح عملکرد پلیس است در مقابله با مواد مخدر اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی پرداخت و گفت: طرح‌های خوبی در راستای رضایتمندی و آرامش شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شده است و مصمم هستیم با  قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر برخورد قاطع نمائیم.

سردار سلمانی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات پلیس در اربعین امسال پرداخت و گفت: ماحصل اقدامات پلیس در اربعین کاهش ۲۳ درصدی تصادفات بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس راه و راهور و از طرفی اقدامات خوب ستاد اربعین استان در اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای میسر شد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس در راستای اشتغال زایی نیز توانسته است بیش از ۷۰۰ نفر از جوانان این استان را در سال جاری استخدام کند، گفت: پلیس خدمتگزار جامعه است خادم بودن را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

گفتنی است: سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته انتظامی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در استان بود.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.