2

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام

  • کد خبر : 22966
  • 24 شهریور 1402 - 21:32
برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهرماه در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش حادثه ایلام;خلیل شوهانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: ثبت نام بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد و همچنین ۲۸ مهرماه به عنوان روز برگزاری این آزمون اعلام شده است.

وی افزود: در این آزمون ۶۶۹ نفر در رشته‌های مختلف از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته افراد پذیرفته شده در بیمارستان‌های جدید رازی ایلام و شهدا ملکشاهی، امام خمینی (ره)، آیت‌الله طالقانی (ره)، اورژانس‌های پیش بیمارستانی و نیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های مهران، آبدانان و دره‌شهر استخدام خواهند شد.

وی مطرح کرد: علاوه بر این مجوز، ۴۶ نفر مختص پذیرش بهورزی بوده که تا پایان سال جاری به صورت جداگانه انجام خواهد گرفت تا جمع استخدامی‌های این دانشگاه به ۷۱۵ نفر برسد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.