3

پاکسازی مهران از زباله و پسماند تا اواسط هفته آینده

  • کد خبر : 22919
  • 23 شهریور 1402 - 20:44
پاکسازی مهران از زباله و پسماند تا اواسط هفته آینده
شهردار مهران از اتمام پاکسازی شهر، پایانه برکت و پایانه مرزی مهران از زباله و پسماند به طور کامل تا اواسط هفته آتی خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;جلال محمدی شهردار مهران با اشاره به اینکه یک روز پس از اربعین کار نظافت و پاکسازی شهر مهران آغاز شد، اظهار کرد: پاکسازی معابر، کوچه‌ها و جداول تمام مناطق شهر مهران از زباله و پسماند تا فردا تمام می‌شود و هم اکنون بخش عمده‌ای از شهر پاکسازی شده است.
وی افزود: همچنین شهرداری مهران متولی پاکسازی و نظافت پارکینگ‌های یک و ۲ اربعین بود که نظافت این پارکینگ بزرگ نیز به طور کامل به پایان رسید.
محمدی ادامه داد: شست و شوی معابر و جداول و سایت‌های موقت جمع آوری زباله مهران نیز با استفاده از تانکر‌های آبی که از طرف شهرداری‌های آسمان آباد، دهلران و دره شهر به کمک شهرداری مهران آمده اند انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه نیروی انسانی شهرداری مهران جوابگوی حجم نظافت شهر مهران نبود، از ۲۵ نفر کارگر روزمزد برای نظافت و پاکسازی شهر استفاده شد.
شهردار مهران ادامه داد: تاکنون یک هزار تن زباله و پسماند از داخل شهر مهران و پارکنیگ بزرگ اربعین جمع آوری شده است که ۸۰ درصد آن پسماند‌های قابل بازیافت و ۲۰ درصد آن را زباله‌های دورریز تشکیل داده است.
وی در مورد پاکسازی محدوده پل زائر، پایانه مرزی شهید سلیمانی و پایانه مسافربری برکت نیز گفت: نظافت و شست و شوی این مناطق بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از ادوات و ماشین آلات شهرداری مهران است.
وی افزود: پس از جمع آوری زباله‌های باقیمانده از زائران اربعین، زباله‌های دورریز از پسماند‌های قابل بازیافت تفکیک و به سایت اصلی دفع زباله در خارج از شهر مهران منتقل می‌شود.
وی در مورد فعالیت شهرداری‌های استان‌های معین در ایام اربعین حسینی و تردد زوار، بیان کرد: شهرداری استان‌های مازندران، مرکزی، البرز، شهرداری منطقه دو، منطقه پنج و منطقه ۱۱ تهران با شهرداری مهران در مدت حضور زائران نسبت به پاکسازی و نظافت شهر مهران و پارکینگ اربعین همکاری داشتند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.