3
فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد:

خدمت در مرزبانی نیازمند شجاعت توأم با لیاقت است

  • کد خبر : 22597
  • 10 شهریور 1402 - 9:48
خدمت در مرزبانی نیازمند شجاعت توأم با لیاقت است
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خدمت در مرزبانی نیازمند شجاعت توأم با لیاقت است

به گزارش حادثه ایلام; سردار “احمدرضا رادان” در جلسه وبینار قرارگاه مقداد در جمع مسئولان مرزبانی، اظهار داشت: قدردان زحمات مرزبانان عزیزی که امنیت را برای زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) برقرار می کنند هستیم.

وی با بیان اینکه خدمت در مرزبانی حساس است و صبوری می خواهد، اضافه کرد: امروز برخی از مرزبانان در استان ها این افتخار را پیدا کردند و توانسته اند در کنار سفره آقا اباعبدالله الحسین قرار بگیرند و از این خوان نعمت ائمه بهره مند شوند و این حاصل نخواهد شد مگر اینکه از طرف خداوند متعال انتخابی صورت گرفته باشد و این لیاقت را پیدا کنیم تا بتوانیم خادم زائران حسینی باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برقراری امنیت زائران از اهم اقدامات مرزبانی در این ماموریت عظیم است،گفت: همکارانم در مرزبانی سیستان و بلوچستان توجه داشته باشند حجم بیشتری از زائران طی چند روز آینده از آن طریق وارد کشور می شوند، این عاشقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) مسیر بیشتری را طی کرده اند تا به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند حتما مسیر آنان را هموار کنیم و امنیت آنان تا حضور در مرز کشور عراق بایستی تامین شود.

این مسئول ارشد انتظامی کشور با تاکید براینکه در روزهای آینده حجم بالایی از عاشقان حضرت امام حسین(ع) عازم می شوند ،بیان داشت: تامین امنیت وظیفه خطیری است که به مرزبانان محول شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم بالایی از تردد زائران حسینی از مرز مهران انجام می شود، یاد آور شد: بایستی با برنامه ریزی صحیح، تسهیل گری های لازم برای تردد زائران در مزرها فراهم شود و مرزبانی در کنار انتظامی و یگان ویژه به عنوان یگان واحد با هدفی واحد در خدمت زائران حسینی باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه تعامل و همکاری کشور عراق نقش بسزایی در دستیابی آسان زائران در مرزها داشته است گفت: به فرماندهان و مسئولان توصیه می کنم تا این تعامل و هماهنگی را با کشور عراق حفظ کنند و دیپلماسی ارتباطی باید توأم با دیپلماسی اخلاق محور و اصل برنامه های فرماندهان مرزبانی در مرزهای کشور با کشور دوست و همسایه باشد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.