1
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

خروج بدون مشکل زائران از پایانه مرزی مهران/هموطنان سفر خود به عتبات عالیات را مدیریت کنند

  • کد خبر : 22536
  • 06 شهریور 1402 - 19:02
خروج بدون مشکل زائران از پایانه مرزی مهران/هموطنان سفر خود به عتبات عالیات را مدیریت کنند
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با توجه به گشایش های خوبی که در گیت های جمهوری اسلامی و طرف عراقی ایجاد شده زائران عزیز توانسته اند بدون هیچ مشکلی از مرز خارج شوند.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “محمد شرفی” در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به خروج یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری زائران از مرز های ۶ گانه گفت: زائران عزیز سفرشان را مدیریت کنند.
وی افزود: با توجه به ورود ۳۰۰ هزار نفری زائران به کشور در شامگاه گذشته و صبحگاه امروز حضور پرحجم و روانی را داریم و با توجه به گشایش های خوبی که در گیت های ایجاد شده زائران بدون هیچ مشکلی توانسته اند از مرز خارج شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین با تشکر از زائران عزیز در مدیریت سفر به عتبات عالیات تصریح کرد: ما در بحث ترافیکی هیچ مشکلی را در مرزهای ۶ گانه نداریم و هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم که از رانندگان عزیز به دلیل  رعایت قوانین و مقررات کمال تشکر را داریم.
سردار “شرفی” با اشاره به توسعه ظرفیت پارکینگ خودروها در مرز مهرات تصریح کرد:امسال بر خلاف سنوات گذشته پارکینگ ها از لحاظ رعایت استانداردهای پلیسی از قبیل روشنایی، حصار کشی و پایش تصویری اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد امسال بر استفاده زائران از خودروهای شخصی بوده، اظهار کرد: تقریباً ۹۰ درصد از پارکینگ های شهر مرزی مهران پر شده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص نداشته ایم.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.