4
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

گنجایش ۱۸۰ هزار خودرو در پارکینگ های شهر مهران

  • کد خبر : 22481
  • 04 شهریور 1402 - 10:54
گنجایش ۱۸۰ هزار خودرو در پارکینگ های شهر مهران
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای پارک خودروها در شهر مهران اندیشیده شده است ،گفت: زائران اربعین حسینی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده کنند و از بابت ظرفیت پارکینگ مشکلی در شهر مهران وجود ندارد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره اظهار داشت: با هم افزایی و تعاملی که مابین پلیس و سایر ارگان ها در استان وجود دارد زیرساخت های لازم برای پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در پارکینگ های عمومی اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر پارکینگ های عمومی ظرفیت ۸۰ هزار خودرو نیز در پارکینگ های خصوصی پیش بینی شده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه  بیان کرد: پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی  با استقرار ایستگاه های پلیس کار انتظام بخشی و روان سازی ترافیک و برقراری نظم و امنیت و هدایت زائران به داخل شهر مهران را انجام می دهند و زائران از بابت تامین امنیت نیز نگرانی نداشته باشند.
سردار سلمانی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به راحتی برقرار است ، از زائران اربعین حسینی خواست که حتی المقدور استفاده از خودروهای شخصی را در دستور کار خود قرار دهند.
این مسئول انتظامی اظهار کرد : از رانندگان عزیز تقاضامندیم در طول مسیر ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به محض احساس خستگی، برای جلوگیری از تصادفات، در موکب هایی که در مسیر وجود دارد، استراحت کنند و پس از استراحت کافی  دوباره به مسیر خود ادامه دهند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.