3
جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا خبر داد

ممنوعیت تردد اتباع خارجی از مرز مهران

  • کد خبر : 22483
  • 04 شهریور 1402 - 10:59
ممنوعیت تردد اتباع خارجی از مرز مهران
جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اعلام ممنوعیت تردد اتباع غیر ایرانی از مرز مهران، گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای ۶گانه روان است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار” محمد شرفی” در بازدید از سامانه مانیتورینگ درمرز مهران ، در این باره گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از مرزهای ۶  گانه تردد زائران خوشبختانه روان و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه در این ماموریت تمامی ظرفیت‌های پلیس در جهت تسهیل تردد زائران به کار گرفته شده است، اضافه کرد: از زائران خارجی مقیم کشور عزیزمان می‌خواهیم تا از طریق مرز شلمچه عازم عتبات عالیات شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد :همچنین با هماهنگی‌هایی که با کشور عراق صورت گرفته در نظر است اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نمی‌باشند ،جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند.
وی در ادامه با توصیه به زائران از آنان خواست تا از عجله و شتاب بپرهیزند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در مراجعه به شهر‌های مرزی خودرو های های خود را در پارکینگ‌های استاندارد پارک و از رها کردن خودروهایشان در حاشیه جاده و داخل کوچه و خیابان خودداری کنند.
سردار شرفی با بیان اینکه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی با سایر ارگان‌ها در صدد اجرای اربعین سهل و آسان برای زائران هستیم از آنان خواست تا با توجه به گرمی هوا، ساعات پایانی روز را جهت خروج از مرز انتخاب کنند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.