1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام

پایگاه امدادی و درمانی هلال احمر در پایانه مهران تجهیز شد

  • کد خبر : 22434
  • 17 مرداد 1402 - 2:08
پایگاه امدادی و درمانی هلال احمر در پایانه مهران تجهیز شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از توسعه و تجهیز پایگاه امدادی و درمانی این جمعیت در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در بازه زمانی دهم خرداد تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری انجام شده است.

به گزارش حادثه ایلام;غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار داشت: ۵۵۰ متر بهسازی و نوسازی و ۵۵۰ متر زیرساخت توسعه و تجهیز در این راستا اجرایی شده است.

وی از افزایش اعتبارات جمعیت هلال احمر در مرز بین المللی مهران خبر داد و افزود: ایام اربعین و در طول سال محل اسکان تیم امداد هوایی و پهباد‌های جستجوگر امداد و نجات، استودیو هلال برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار این جمعیت و اورژانس برادران و خواهران به تعداد ۴۰ تخت با تجهیزات امدادی و احیای قلبی ریوی در پایانه مرزی مهران فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام مطرح کرد: ایجاد زیرساخت جهت فعالیت‌های بشر دوستانه تیم‌های سحاب هلال احمر (سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه)، تیم‌های ویلچر (جابجایی افراد سالمند و ناتوان) در پایانه مرزی، محل دستگاه‌های لباسشویی جهت شستن البسه زائران، محل ایستگاه خیاطی و محل اسکان اضطراری در بحران‌ها از دیگر اقدامات مهم جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در مرز بین المللی مهران است.

وی بیان کرد: همچنین مدیریت کنترل هماهنگی و عملیات در ۲ طرف مرز جهت پوشش امدادی و انتقال مصدومین احتمالی در ایام اربعین حسینی و در تمام طول سال از کشور عراق به مرز مهران از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مستقر در این پایگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.