2
رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

مراجعه ۲۲۴ مورد گرمازدگی به مراکز درمانی ایلام

  • کد خبر : 22347
  • 12 مرداد 1402 - 22:52
مراجعه ۲۲۴ مورد گرمازدگی به مراکز درمانی ایلام
رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همزمان با اوج گیری گرمای هوای استان ایلام در چند روز اخیر، تعداد مراجعه کنندگان گرمازده به مراکز درمانی به ۲۲۴ نفر رسید.

به گزارش حادثه ایلام;محمد رضا سپهر رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همزمان با اوج گیری گرمای هوای استان ایلام در چند روز اخیر، از روز گذشته تا ظهرامروز تعداد ۲۲۴ نفر به علت گرمازدگی به مراکز بهداشتی، درمانی استان مراجعه نمودند.

وی افزود: بیشترین آمار مراجعات مردمی به مراکز درمانی در این خصوص به ترتیب در شهرستان های مهران و دهلران با تعداد ۹۸ و ۹۶ نفر بوده است.

 رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین تعداد مراجعات در شهرستان‌های ملکشاهی ۱۸، بدره ۷، آبدانان ۲ و شهرستان‌های ایلام، چوار و دره شهر هر کدام یک نفر بوده است.

سپهر خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم با توجه به گرمای بی سابقه در استان، از تردد های غیر ضرور و حضور در بیرون از منزل خودداری کنند.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بنا بر پیش بینی‌های هواشناسی، مناطق مختلف کشور تا پایان هفته جاری با موج فزاینده افزایش دما روبرو خواهند بود که در مناطق گرمسیری همچون دهلران و مهران این میزان از ۵۰ درجه سانتیگراد نیز فراتر خواهد رفت.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.