0
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا خبر داد:

صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری با اعتبار ۵ ساله از طریق نرم افزار پلیس من

  • کد خبر : 22311
  • 11 مرداد 1402 - 23:06
صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری با اعتبار ۵ ساله از طریق نرم افزار پلیس من
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجااطلاع رسانی و آموزش همگانی را از اهم اقدامات پلیس در اربعین امسال دانست و گفت:امسال زائران می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق نرم افزار پلیس من گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله و باقیمت یک هشتم گذرنامه های قبلی دریافت کنند.

به گزارش حادثه ایلام; سردار دکتر” سعید منتظر المهدی “در بازدید از پایانه مرزی مهران در این باره، گفت: اطلاع رسانی و آموزش همگانی به زائران شامل قبل ،حین و برخی دیگر هم در کشور عراق انجام می شود که این امر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و سکوهای انتشار و پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین امسال به دلیل گرمای هوا متفاوت تر است ،اضافه کرد: امسال چون گرما زیاد است به تبع آن بایستی مراقبت‌ها بیشتر شود، گرمازدگی و بیماری‌های مرتبط با گرما برای زائران وجود دارد.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه برخی از این اقدامات مرتبط با پلیس نیست، اظهار کرد:پلیس استان پیگیری‌های لازم را انجام داده  و انشالله که بتوانیم اربعین پرشور دیگری را رقم بزنیم، قطعاً استقبال بیشتر از سالیان گذشته است عاشقان آقا امام حسین علیه السلام پرشورتر از همیشه امسال نیز حضور دارند و مسئولان بایستی تلاش بیشتری انجام دهند و زمینه سفر زائران را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه گذرنامه اتفاقات خوبی در جهت تسهیل در تردد زائران صورت گرفته ،تصریح کرد: صدور گذرنامه زیارتی در کمترین زمان بدون حضور در مراکز پلیس از طریق نرم‌افزار پلیس من در فضای مجازی ، ضمن اینکه مبلغ آن یک هشتم گذررنامه‌های قبلی بوده زائران با ۵۰ هزار تومان می توانند گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله دریافت کنند و این اتفاق خوبی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا  در بخش پایانی سخنانش باتاکید بر اینکه هم اکنون مدت زمان معطلی زائران در گیت‌های پلیس گذرنامه مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه کاهش یافته است، گفت :با رایزنی‌های انجام شده با کشور عراق این داده‌ها نیز در اختیار کشور همسایه قرار می گیرد تا زائران در آن‌سوی مرز نیز معطلی نداشته باشند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.