3
استاندار ایلام:

اربعین امسال روزانه ۳۰ تانکر آب به عراق ارسال می‌شود

  • کد خبر : 22273
  • 09 مرداد 1402 - 16:29
اربعین امسال روزانه ۳۰ تانکر آب به عراق ارسال می‌شود
استاندار ایلام گفت: اربعین امسال روزانه ۳۰ تانکر آب برای مصرف زوار به آن‌سوی مرز ارسال می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرا‌م‌نیا، استاندار ایلام امروز در نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق با اشاره به میزبانی شایسته سال گذشته کشور عراق در اربعین از زوار، گفت: میزبانی شایسته کشور عراق در سال گذشته موجب شد که امسال زوار بیش از گذشته رغبت داشته باشند برای زیارت وارد کشور عراق شوند.

وی با قدردانی اقدامات زیرساختی صورت گرفته در مرز مهران و همکاری و مساعدت استاندار واسط عراق برای خدمات‌دهی و تسهیل در تردد زوار، افزود: در نقطه صفر مرزی مهران با کشور عراق مقرر شده بود اتاقک‌های مشترک و سایبان ساخته شود که خواستاریم این مهم در اسرع‌وقت اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به میزان آبرسانی به زوار در کشور عراق اشاره کرد و بیان داشت: برای اربعین امسال روزانه ۳۰ تانکر آب برای مصرف زوار به آن‌سوی مرز ارسال می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر حل مشکل آب و برق در کشور عراق برای ایام اربعین گفت: برای تسهیل در تردد زوار نیاز است ۱۵۰ گیت برای ایام اربعین آماده سرویس شود.

استاندار ایلام در ادامه از فعالیت موکب جواد الائمه در کشور عراق خبر داد و بیان داشت: این موکب با تمام توان در ایام اربعین به زوار خدمات‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه از کاهش مدت زمان عبور زوار از گیت‌های گذرنامه خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، مدت زمان بررسی پاسورت‌ها به کمتر از ۴ ثانیه می‌رسد و امسال شاهد ازدحام در ورودی گیت‌ها نخواهیم بود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.