0
معاون استاندار ایلام:

اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

  • کد خبر : 22182
  • 05 مرداد 1402 - 14:25
اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است
معاون استاندار ایلام گفت: در مصوبات دور دوم سفر‌های ریاست جمهوری، اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش حادثه ایلام;سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام امروز در نشست بررسی پروژه‌های پیشنهادی دور دوم سفر رئیس جمهور گفت: پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، مطالبه اجتماعی، دارای ضرورت، در چارچوب آمایش سرزمینی و بر اساس اسناد بالادستی باشد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم طرح‌های کلان، توسعه محور و بنیادی را برای این سفر در نظر بگیریم، ادامه داد: برخی از مسائل جزو وظایف ذاتی و روزمره دستگاه‌های اجرایی هستند که از محل اعتبارات ملی و استانی هم می‌توان آن‌ها را اجرا کرد.

معاون استاندار ایلام، سفر رییس‌جمهور را محور و پیشران توسعه عمرانی و اقتصادی استان دانست و اعلام کرد: علاوه بر پروژه‌های مصوب، برای جذب اعتبارات بیشتر می‌توان از دستورات ویژه رییس‌جمهور استفاده کرد.

وی ادامه داد: موضوعاتی مانند شناسایی کانون ریزگرد‌ها و در اولویت قرار گرفتن مبارزه فراملی با این پدیده و مسئله اتصال روستا‌های زیر ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت می‌تواند در قالب دستورات ویژه ریاست محترم جمهور پیگیری شود.

هژبری، دقت نظر، تسلط کامل و پیگیری مدیران در موضوع پروژه‌های پیشنهادی را دارای اهمیت زیاد دانست و تصریح کرد: مایل هستیم تمام پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی مطرح، مصوب و اجرا شوند، اما به دلیل محدودیت سقف اعتبارات باید مسائل کلان، چالش‌ها و امید‌های استان مد نظر قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر تصویب پروژه‌های جدید در دستور کار نیست، تصریح کرد: اولویت با طرح‌هایی است که تا یک سال آینده ظرفیت تکمیل را داشته باشند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.