1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس ایام اربعین در مرز مهران مستقر می‌شود

  • کد خبر : 22108
  • 03 مرداد 1402 - 13:52
۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس ایام اربعین در مرز مهران مستقر می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به تمهیدات پزشکی و درمانی برای اربعین در مرز مهران، گفت: زمینه استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز مهران فراهم شده است.

به گزارش حادثه ایلام; جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای اربعین در مرز مهران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه زمینه استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز مهران فراهم شده است، افزود: بیش از ۹۷ آمبولانس نیز در مناطق مختلف استان به خصوص شهر مهران مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: بیش از چهار نقطه در پایانه مرزی مهران برای استقرار بیمارستان‌های صحرایی پیش بینی شده، البته درخواست از سازمان‌های مختلف برای استقرار بیمارستان صحرایی، توجه به سیستم‌های سرمایشی در بیمارستان‌ها با توجه به گرمای مهران است.

وی اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز مهران به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تا اربعین تکمیل می‌شود و به تازگی چهار میلیارد تومان تجهیزات نیز وارد این مرکز شده است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ تن سرم برای ایام اربعین در استان ایلام ذخیره سازی شده و در بحث تامین دارو و دیگر تجهیزات پزشکی تمامی نیاز‌ها اندیشده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مطرح کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا طی ایام اربعین در شهرستان مهران، برای جلوگیری از گرمازدگی، اتاق سرد توسط عوامل اورژانس استان در مسیر‌های پایانه احداث می‌شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.