2
شهردار ایلام:

۳۰۰ نیرو‌ی شهرداری ایلام جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده اند

  • کد خبر : 22041
  • 31 تیر 1402 - 22:27
۳۰۰ نیرو‌ی شهرداری ایلام جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده اند
شهردار ایلام گفت: ۳۰۰ نفر از نیرو‌های حوزه خدمات شهری، فضای سبز و تاسیسات جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده اند.

به گزارش حادثه ایلام;افشین مظفری، شهردار ایلام گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی مانند کله قندی، چشم گربه ای، نیوجرسی و دیگر اقلام ترافیکی با هدف هدایت زائران و نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در طول مسیر برای ورود و خروج زائران در مسیر ایلام – مهران از دیگر برنامه‌های شهرداری ایلام است.

وی یادآور شد: گلکاری و ایجاد چمن طبیعی در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام برای زیبا سازی منظر و فضای سبز شهری قبل از اربعین انجام می‌گیرد.

شهردار ایلام ادامه داد: ۲ ایستگاه صلواتی با ۳۰ غرفه در مبادی ورودی و خروجی ایلام در مسیر رفت و برگشت زائران دایر می‌شود و ۲ باب نمازخانه نیز به مساحت ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر مربع با ظرفیت پذیرش ۲۵۰ نفر در شبانه روز برای اقامه نماز جماعت و استراحت زائران و تجهیز نمازخانه‌های بین راهی در نظر گرفته شده است.

مظفری افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورک شاپ، عکاسی، دلنوشته، اجرای نمایش خیابانی، مراسم سنتی چَمَر و تئاتر آیینی با موضوع اربعین در حوزه فرهنگی توسط شهرداری ایلام و با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط برای زائران برگزار خواهد شد.

وی در مورد سرویس‌های بهداشتی هم توضیح داد: تعداد ۱۲۵ چشمه دستشویی ثابت در طول مسیر میدان ارغوان تا شهر مهران ایجاد شده که تا قبل از اربعین این تعداد به ۲۰۰ چشمه افزایش خواهد یافت.

شهردار ایلام اضافه کرد: ۲۵ کانتینر سرویس بهداشتی ۶ چشمه‌ای و ۳۰ کانتینر یک چشمه‌ای سیار در طول مسیر ایلام – مهران برای نصب در اماکن اضطراری تهیه شده و در کنار این چشمه‌های بهداشتی حمام نیز تعبیه شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.